4 Invitaţii filelist!

Salut.Cu ocazia sărbătorilor,am primit pe filelist rankul de PowerUser,şi cu ocazia asta am primit şi 5 invitaţii.

Vreau să vă dau vouă 4,iar una o păstrez pentru un prieten.

Postează un comentariu cu adresa ta de e-mail,şi primii 4 vor primi invitaţiile.

Posted on 5 Ianuarie 2012, in Altele and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 9 comentarii.

  1. IMI PARE RAU, DAR FILELIST NU MAI ACCEPTA INREGISTRARI, NICI MACAR CU INVITATII !

  2. te rog frumos,poti sa imi dai si mie o invitatie pe filelist? cobra_dbr08@yahoo.com

  3. Yo vreau o invitatie

  4. salut..mi-ar trebui si mie o invitatie te rog dak mai ai….bugyyman@yahoo.com…stima!

  5. imi dai si mie te rog o invitatie radu_d_07@yahoo.com

  6. buna imi poti da si mie o invitati te roooooog momaie_nicu_boss98@yahoo.com te roooooooog

  7. ba as vrea un cont de file…am tot cautat dar nam gasit.sper ca de data asta sa fie cu noroc

Lasă un comentariu

